0

سبد خرید شما خالی است

×

سوالات متداول

  • بعد از انتخاب محصول مورد نظر خود، دکمه افزودن به سبد خرید را زده و با مراجعه به سبد خرید میتوانید سفارش خود را تکمیل کنید. 

  • ارسال سفارش بصورت معمول از طریق تیپاکس و یا پست پیشتاز در این فروشگاه انجام میشود اما همچنین امکان ارسال فوری سفارش از طریق پیک موتوری نیز وجود دارد و نیازمند تماس با پشتیبانی این مجموعه میباشد.

  • با تماس با پشتیبانی مالدیو شاپ میتوانید قبل از خرید تقاضای پیش فاکتور کرده و همچنین بعد از خرید، به صورت اتوماتیک فاکتور برای شما صادر شده و برای ایمیل شما ارسال میگردد.

  • هزینه ارسال مرسولات بعد از ارسال مشخص و بصورت پس کرایه میباشد.

  • بله و تنها نیاز است در هنگام ثبت سفارش نام فرد تحویل گیرنده را در فرم نهایی ثبت نمایید.
  • به دو روش، اول از طریق درگاه بانکی امن متصل به سایت. دوم از طریق انتقال وجه بین بانکی
  • بله امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی در این فروشگاه امکان پذیر است.
  • شما میتوانید با تماس با پشتیبانی ما، آدرس یا بازه تحویل سفارش خود را تغییر دهید.
  • بله این امکان وجود دارد و شما می توانید از طریق کیف پول مجازی خود و یا رمز ارز نسبت به پرداخت وجه اقدام بفرمایید.